Asalamualaikum,
semua dah buat post pasal Raya,kan? hampir 99% lahh kan,? Taip dalam Melayuu pulak eh,? Selama ni I'm typing in English sebab aku taip Melayu sangat lambatt, caye tak?? hehe .. Raya tahun nih sangat biasa, orang Sabah tak balik, nak UPSR lahhh katakan,, Raya this year takk berapa nak kecohh aku pun tak cakap banyakk sebab takk semua yang diorang cakap aku paham, lagiII kalau cakap pekat,kan? Baju this year macam Composition of Water, SERIOUSLY 1 oxygen 2 Hydrogen ?) peningg takk ... Jalan sangat jam semasa bertolakk ke Kedah, berhenti rehat dekat Ayer Keroh, Melaka.. itu puun bertolak dari rumah pukul 1 pagi, sahur pukul 4. Dekat Perlis keluar Highway lalu jalan biasa. So,, nih kirannya jalan paling lama nak sampai ,, at last, sampai pukul 5 petang. Macam biasa bunyi mercun Pang!Pang! hehe :"() Sorry lah aku takk berminat nak main takk rasa seronok langsung, tetapi aku suka tengok orang main mercun jahhattnya :_
Tengokklah gambar nihh dulu